Första dagen av resten av mitt liv!

Inatt har jag sovit lite för lite. Inte så himla ovanligt kanske och jag var definitivt inte den enda. Men jag är banne mig inte nervös för att skolan börjar inte. Sånt har jag slutat med.
Jag tror helt enkelt att jag inte har fattat vart jag befinner mig i livet. Jag börjar 3an. På gymnasiet. Idag. Och min hjärna var tvungen att bearbeta det. För det är helt och hållet galna bananer!

Inte för att jag inte har tänkt på det. För det har jag gjort en hel del under sommaren när jag haft tid. Men jag har varken varit pepp eller oroat mig. Jag har liksom bara varit.
Det bara är så. Att jag ska börja sista året av skolan. Och ska fylla 18 om exakt en månad.
31 dagar kvar. Sen är lilla flickan officiellt vuxen.
Men inofficiellt kommer jag alltid vara barn. Det tror jag alla är. Egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0