Stockholm i mitt hjärta

Iallafall lite grann. Mest för att Hedda bor där. Och massa andra fina människor jag tycker om förfärligt mycket.
Jag spenderade helgen med fröknarna Tingskog. En FIN helg.
Vi gick på loppisgatan och hittade tyvärr inte Lykke Lis utförsäljning av scenkläder, men å andra sidan hittade jag tre billiga filmer. Och det var ju inte helt fel!
Vi gick och fikade på Café String (kolla den underbara retroinredningen och man kan sitta i fönstren) och så tittade vi på jättemycket Gilmore Girls och åt jättemycket nektariner. Jag ville inte åka hem.


Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, det är ett mysigt fik. brukade alltid gå dit med en kompis för några år sen. vilka minnen! haha. måste ringa henne och återuppta traditionen :D

2011-09-01 @ 11:57:19
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0