Det kan aldrig bli för mycket julromantik!

Julen är en sån där tid när jag lägger av med allt. Bara släpper allt och bara gör exakt vad jag har lust till. Julen för mig är årets slötid. Jag vill bara sova, äta, titta på film, läsa böcker och mysa. Så fast jag till och med skrivit in pluggtid i kalendern så har jag hittills inte gjort ett skit! Känns så himla bra.

Vår familjs julafton blev det slöaste någonsin, vi placerade som vanligt min stora madrass på soffbordets plats, slängde dit massa kuddar och täcken, öppnade paketen och sen tittade vi på film. Det blev säkert nästan 4 timmar av inspelningar från när jag och syrran vad små. Kalle Anka. Sen bestod kvällen av Bridget Jones x2, Jane Austen Book Club och Love Actually. En jul utan Love Actually är ingen riktig jul.
Juldagen spenderades likadant. Fast med andra grejer på tvskärmen såklart. Jag lämnade inte pyjamasen på 2 dygn. Sen blev det en spontan ute- och innekväll kan man säga.
Annandagen spenderades hos farmor med släkten. Det var riktigt myspysigt! 
Jag älskar jullov.

Nu har jag nyårskris. Det dök upp överraskande många alternativ, jag kan inte bestämma mig för vart jag ska börja mitt studentår någonstans. Året när jag blir vuxen. Det är ju ett viktigt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0