No more.

13 december - Snäste åt någon i skolan för första gången tror jag.
14 december - Gav Ellinor en present som tack för att vi fick åka till Kassel: glögg, julgodis, ett armband och ett kort på alla oss.

Hon blev glad.



SISTA JULKONSERTEN!
Efter tre helvetesdagar är det äntligen över.
Men det är lite sorgligt att det var den sista julkonserten på Carlforsska för vår del.
Nästa år när man sitter där i ett hus i England, på en tenta på högskolan eller hemma utan något att göra, då kommer man se tillbaka på den här dagen med saknad. För det är en väldigt fin sak ändå, julkonserten.
Jag undrar om jag någonsin kommer använda lucialinnet igen... Annars skapar jag ett eget luciatåg! För i Luciaklädsel blir alla så otroligt vackra och en gång om året måste man ju få känna sig så vacker. Och sångerna är ju fina också.

Men just nu är jag iallafall trött och glad och lite, men bara ytterst lite sentimental.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0