Vad är man för en Lucia om man inte ens kan vakna på morgonen?

Jag försov mig. Jag hatar att försova mig. Iförsig kunde jag istället vara lite produktiv och plugga på egen hand med nedtyngande uppgifter och låta fingrarna träna sig att ta rätt treklanger, men ändå. Jag är ju en duktig flicka. Egentligen!

Ändå blev jag bortskämd med både finmiddag och efterrätt såhär mitt i veckan, bara för att jag ville det. Och nu börjar min mage ge ifrån sig kurrande ljud igen... Hur som helst så är det minsann ibland bra med snälla föräldrar som saknar en när man ofta är borta.

7 december - Gladde förhoppningsvis en person med ett samtal som jag tänkt starta i två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0