Young love pleases you easy, makes you sick in a bad way

17 december - Bar en gran



Precisly, shit vad jag är stark! Borde anmäla mig till Sveriges Starkaste Kvinna, tycker ni inte?

Nyss pratade jag med Ella. Åh vad man saknar det lilla fröet, min sister. Det är bara elakt att Uddevalla inte ligger på gångavstånd. Eller åtminstone cykelavstånd.

Igår var det en fin dag. Jag råkade försova mig rejält, men hann iallafall till skolan så jag kunde uppträda på lunchperformancet. Jag som hade tänkt pröva att köra cell block i mina 12 cm-klackskor... tills jag tänkte att jag nog inte ville göra bort mig riktigt än. Men nu spelade det ju ingen roll hur jag gjorde, eftersom jag sussade gott under musikalen. En tokspontan utgång blev det sen på kvällen. Ellens körkort är verkligen ängelbra! Jag gick och la mig med ett leende på läpparna.

Idag har jag som sagt burit gran. Jag och pappa åkte till farmor och hjälpte henne med den och med julgransbelysningen och jag fick nougatkakor och leka med farmors nya iphone4. Sen åkte vi och handlade och fastnade lite fint vid drickhyllan. Jag hjälpte pappa med groggmaterial och han hjälpte mig med ölsorter. En snubbe trodde det var diskretlangning på gång. Please, som om jag skulle vara omyndig!
Nu har jag precis ringt hit lite sällskap till min tortellini, öl och Radiohead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0