Fars Dag

Jag sitter hemma efter en händelserik och totalkul helg och är coldplaynostalgisk. 
Frida var och hälsade på i fredags vilket blev både en mini-stiftsgårdsåterträffika med underbara människor och en krogutgång med underbara människor och jag gjorde kanske av med lite för mycket pengar, men kvällen var så värd det!
Igår cyklade jag till Irsta i kylan lite för tidigt på morgonen för att det skulle vara okej och hade konfirmander och sen trippade jag bort till Sofias hus för där ordnades en överraskningsmiddag för flickan stor och så sov jag där.
Idag vaknade jag efter en knasig dröm involverandes björnar, stenhackor, spetsunderkläder och trollformler och sen cyklade jag tillbaka hit i kylan och nu är jag täppt i näsan och har precis beordrat pappa att ta med Ida och grädde hit på lite Fars Dag-fika.

Dagens sång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0