Jag är en jättebra storasyster!

Vad som händer vid ett middagsbord efter en bakis/mysdag framför minst 8 avsnitt Gilmore Girls med en påse chips, pyjamas och barnsliga uttryck.

Joanna, Ida och Mamma:
- Jag måste ta ut dig första gången. Eller huur? Jag kan lära dig allt. Fatta vad KUL!!
- ...
- Nej, men hon vill inte gå ut med dig första gången!
- Meh! Nu tänker jag behandla dig som att du är full!!

Joanna:
"Glass, ge mig glassen!
Åh mjölk!
Nej, saft...
Flädermjölk!"

Ida, Mamma och Joanna:
- Vilka ska vi bo hos i England? Jag orkar inte prata engelska...
- Vi ska bo hos Aidan och Esther...
- Justja, vi ska boooo...!

Ida, Mamma och Joanna:
- Så du tycker att du ska dö så att vi får lida. Då är det ju bättre att vi dör, då har vi ju iallafall två föräldrar!
- Men då får ni ju inget liv!
- Jag tror på reinkarnation.
- Just det, vi skulle omedelbart förvandlas till två hästar som ni skulle köpa!

Ida, Mamma och Joanna:
- Jag har tänkt på vad pappa ska tatuera in på sina axlar. En humla och en plumsiplumsa!
- Men hur ser en plumsiplumsa ut?
- Jag vet inte..
- Jag tänker mig typ en barbapapa fast säckigare..
- Jag tänker mig en plums!

Joanna och Ida:
- Jag skulle skrämma bort killar!
- Konstigt att inte jag har skrämt bort killar.. killen.
- He doesn't knooow youu
- Nej... det är lite synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0