Little one

Jag hatar verkligen att jag inte har mer tid i världen. Jag vill göra allt!

Skolan ligger på och jag VET att jag måste träna sång och bas regelbundet. Men det hamnar liksom i det undermedvetna och plötsligt har en vecka gått. I somras var jag jätteduktig! Men nu har jag liksom inte tid att öva.

Jag MÅSTE ta det lugnt. Okej, jag är en mästare på att ta det för lugnt. Men också en mästare på att boka upp mig. Trots att jag inte märker det själv. Men det är under vilostunderna jag märker hur mycket jag verkligen behöver dom.

Och jag har skolarbeten och jag måste plugga inför högskoleprovet om tre veckor och jag har alla mina intressen som jag vill lära mig massa om på fritiden och jag vill måla klart min tavla nån gång och jag vill kanske få chans att lära mig spela lite piano och ukulele som bara väntar och jag vill läsa mina böcker och jag vill se MASSA gilmore girls och jag har nog aldrig ägt så många filmer så länge utan att ha sett dem. It's a disgrace!

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Och jag som söker jobb som en galning. (Nästan). När har jag tänkt att jag ska hinna med ett extrajobb??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0