Nu är det klippt!

Håret.
Inte för att någon kommer märka något, men nu kan ju fok låtsas göra det och kommentera det ändå. Fiffigt, det här med internet!

Snart ska jag träna också! Det här med att jag skulle fixa mig lite muskler och en kondition under hösten failade ju ganska rejält efter de första två veckorna. Hehe. Men nu ska jag iallafall spela lite badminton.
Jag och pappa.
Egentligen kanske jag borde plugga lite, men träning är ju faktiskt nästan viktigare tänker jag! Hihi. För om man inte tränar kan man bli överviktig eller få svaga muskler och då kanske hjärtat lägger av eller så blir man överkörd för att man inte kunnat aktat sig eller uppäten av en björn för att man inte kunnat fly tillräckligt fort och så vips är man död och då har man ändå ingen nytta av pluggningen som man då gjort helt i onödan.

Skruv dig, din lilla filmanalys! Du har blivit besegrad av badmintonracketet!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hihi älskar sådan logik.

2011-10-17 @ 21:19:07
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0