JÄTTEVIKTIGT!

Ibland önskar jag att jag vore tillbaka på kunskapsskolan.
Bara för att JAG ORKAR INTE MED DEADLINES.
Kan man inte bara få göra allt i sin egen takt? Det var så skönt.

Ja. Men det är ju roligt att man fick prova studentmössor idag iallafall.
Och jag tror att jag har bestämt klart nu om alla vad och vilken och hur jag ska ha den!
Tror jag. Men med min velighet vet man ju aldrig.

En tripp till Erikslund idag var iallafall ett skönt break mitt i alltihop!


Jag tror det är samtalsämnesbytesdagen idag.

Varför måste jag alltid skriva så långa inlägg?
Eller långt och långt, men det räcker ju aldrig med en liten snutt. Liksom.
Det måste ju vara värt mödan att gå in på sidan och läsa det. Ett klick i onödan känns ju.. onödigt.
Och det här blev ju verkligen värt det också.
Så nu vet ni det, nu har ni slösat bort ett klick och några stillasittande minuter av ert liv.
Ni kunde ju ha spenderat den med att göra en kopp varm choklad eller sjunga med i en sjuhelvetes bra låt eller plugga in två spännande glosor eller lägga en pusselbit eller springa några meter.
Hur känns det?

Kommentarer
Postat av: Camilla

rätt så fint, känns det!



och deadlines = ångest

2011-10-12 @ 11:04:25
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0