Tänk om varje dag var såhär

HALVSTUDIEDAG
  • 40 min sånglektion (visserligen fick jag 5 nya sånger... fast det hade jag fått iallafall)
  • Lämnade in basen på finjustering och mamma sålde en av våra gitarrer för alldeles för lite pengar
  • Gick till apoteket, och ut igen såklart
  • Åt lunch
  • Vattentränade 40 längder med Sofia på Kristiansborgsbadet
  • Hämtade min plånbok som mamma hade råkat snott
  • Skaffade biljetter till Veronica Maggio med Sofia och Jacqui
  • Hämtade basen och blev önskad en trevlig dag
  • Gick hem och basälsklingen tröttade ut min rygg ännu mer
  • Ringde Mimmi om jobbmöjligheter på Maxi
  • Och skickade mina tider till henne
  • Fick hembakade kakor och muffins och äppelmos av mormor
  • Och klockan är bara halv 6
Jag tycker om min klänning. Den hade mamma när jag låg i magen. Det är rätt fint!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad fin du är. jag vill också se Veronica, åh.

2011-09-13 @ 08:14:57
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0