She was then merely a quiet, modest, not plain-looking girl, but she is now absolutely pretty

Det är såna här dagar man är så himla stolt över att gå estet. Shit. När lunchkonserten är det sista man gör så att man blir så uppe i varv och verkligen inte vill gå hem, men går hem ändå för att man ska med ett tåg.
När det första man vill göra är att bara dra av nån grym låt helt felfritt.

Jag var tvungen att sätta på Arctic Monkeys så fort jag kom hem!

Det är såna här dagar man cyklar hem i sommarvärmen och byter ut de svarta jeansen mot den blommiga långkjolen. Man vill bara hoppa omkring och aldrig hålla foten i marken mer än 3 sekunder igen.

Det är såna här dagar man till och med kan svischa förbi alla äckliga djurdödande och grönförstörande slängda godispapper och ölburkar med ett leende på läpparna.
Och man skyndar sig hem för att hinna med tåget till Rättvik, till världens bästa ställe för att träffa världens underbaraste människor.

Inte ens datorns seghet och vägran att lägga över favoritlåtarna på mobilen eller faktumet att behöva gömma undan cykeln i det stora mörka garaget stör humöret.

Alla borde känna såhär idag. Jag borde ta alla mina överblivna ballonger och dela ut på stan.



Kommentarer
Postat av: Camilla

mysigt inlägg! <3

2011-10-01 @ 20:47:45
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0