pure nörderi

Känslan när något jag suktat efter länge äntligen blir mitt!
Detta betyder att min filmhylla officiellt blir översvämmad. Vart jag ska placera de stackarna som inte får plats har jag inte figurerat ut ännu, men det löser sig nog på ett eller annat sätt. Det är en milstolpe på min väg att bilda ett filmbibliotek så som det Amanda har i The Holiday (och gärna bortom det). Jag har redan kommit på hur jag ska sortera det, efter genre! Så slipper man leta bland bokstäver och kaos om man är jättesugen på en konstnärligt vacker film eller en lättsmält romantisk komedi eller en klurigt spännande thriller eller en med ovanligt talangfyllt skådespel liksom. Det känns stabilt och bra. Mina filmkvällar kommer bli populärast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0