Tomatfejs

Har haft en sjukt produktiv helg:
  • Utsparksfest
  • Bakismorgon like noone else
  • Stiftsgårdsträff på stan med uppsala- och västeråsfolk
  • Jobb i Irsta
  • Haft syrran som sovsällskap like old times
  • Ätit pannkaka till frukost
  • Stiftsgårdsträff på Kajens, forts. med västerås- och skarafolk
  • Årets första solbränna, aka tomatfejs
  • Besök hos Bertil
  • Inventering på Willy's
Dvs. festhelg, stiftsgårdshelg och jobbhelg in one. Det kallar jag effektivitet.
Jag har även somnat framför "Änglar och Demoner" två nätter i rad, vilket betyder att jag efter två försök fortfarande inte sett klart filmen. Det är inget vanligt joannafenomen kan jag säga. Snacka om att leva livet på dagarna så att jag inte ens orkar se en film så tidigt som midnattstimmarna.

Dessutom var det bara halva helgen eftersom denna måndag är Valborgsmässoafton och på grund av klämdagspåfundet därför ger oss två dagars ledighet till att fylla med liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0