Jag har också en sexig bh nu

Inte för att mina andra är särskilt osexiga, men nu är liksom hela min underklädeslåda en fröjd att titta i.

Det här är också fint:
...när lärare hittar framsteg som egentligen inte existerar - för att citera Ida.
...det betyder att du har talang - för att citera mamma.

Min mobil gav tydliga signaler om den ökända simkortsglappsjukan genom att inte responsa på hela dagen trots mina återupplivningsförsök. När jag till slut kunde connecta med den hade jag missat ett enda meddelande. Mormor sa i telefonsvararen: "Justja, det var ju knas på din mobil."

Men alltså. Imorgon är det samrep inför sceniska.
Och mitt skåp är erövrat av hippiekläder.

Kommentarer
Postat av: Camilla

sexiga underkläder är verkligen grejen! man känner sig mycket gladare även om dom inte syns. haha

2012-02-07 @ 11:55:14
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0