Now you're just somebody that I used to know

Jag älskar den. Liksom alla andra i världen. Eller åtminstone antagligen de flesta av de drygt 61 miljoner videotittare.



Jag genomgår en livsprocess. En omvälvande identitetsundersökning. Det är inget drastiskt, ingen kris, det är bara en inre förståelse för min person jag vill uppnå. Det är positivt!
Mer än någonsin vill jag spendera tiden med att arbeta i det tysta, kanske söka kunskap, kanske skapa den perfekta ordningen i mitt rum, kanske betrakta människor. Missförstå mig rätt, jag har inte blivit ensam och tillbakadragen, tvärtom. Jag försöker samtidigt komma på vilka sorts människor jag trivs bäst tillsammans med, vilka jag utvecklas mest tillsammans med och vilka som mest kan uppskatta mig. Jag har nog aldrig analyserat människor så mycket som jag har nu.
Det är spännande. Jag växer och jag lär mig och jag tar mig framåt mot något som blir en mer komplett person. Och jag börjar förstå mer och mer hur människor fungerar. Med förståelsen kommer också möjligheten att känna mer, både för andra och med andra. Det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0