Oaskalas

Nej alltså vet ni vad?

Det här studentsyndromet man får den sista terminen av gymnasiet är lite jobbigt. Jag ser helt sjukt mycket fram emot att ta studenten och allt som följer med det (en termin fylld av fest liksom?!!!) och trots en aning framtidsångest. Men det är liiite jobbigt att bara inte orka plugga längre.
Folk säger att 2:an är det jobbigaste året, men jag håller inte med, det slås ut totalt av 3:an. För mig har höstterminen varit ett stresskantat kaos och vårterminen kommer bli sprängfylld av sista-minuten-plugg och föreställningspanik. Men jag har nog aldrig sett fram emot något så mycket som jag ser fram emot sceniska.

RekviCinema
DET VILL NI INTE MISSA! (sök på facebook, klicka på "jag kommer" och kom dit.)

Så det kommer bli fint med den saken. Och att bo tre veckor på scenen med mina kära ES09:or nästan utan några andra lektioner kommer bli underbra!

Men alltså... Plugg? Prov? Inlämningar? Betyg?
Trött. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

men alltså verkligen?! jag pluggade inte ett skvatt i tvåan känns det som. men trean är helt sjuk

2012-02-13 @ 22:52:16
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0