Six days at the bottom of the ocean

Jag sitter här med en daimglasstrut (OBS! Inte en Daimstrut. Såna kostar pengar. Jag menar en äkta, egenkomponerad strut med daimglass i.) och njuter av solen och vårkänslorna till explosions in the sky's ljuva toner. Det är fascinerande hur musik kan påverka sinnesstämningen och livsinställningen för dagen.

Jag gick till och från skolan i läckande stövlar. Jag lyckades - precis som igår - lura mig själv att det var tillräckligt oslaskigt för att ha dem. Jag hade fel. Det var bara ett hav av vatten och genomskinlig is på marken.
Men när jag efter mitt 3timmiga hål vandrar tillbaka till skolan för en filosofilektion ska jag iallafall välja några bättre anpassade fothållare.


Såhär känns livet just nu.

Och jag fick ett extra jobbpass i Irsta på lördag och på söndag blir det gudstjänstsjungning med systra mi.
Och jag har sökt sommarjobb och botat min telefonskräck med en millimeter till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0