Statusuppdatering

Framtidspanik igen!

Musik
Musikal
Miljö
Mänskliga rättigheter
Geografi
Litteratur
Kultur
Kulturgeografi
Filosofi
England
Afrika

Desperately undecided.
Innan dess ska jag komma på vad jag ska ta mig för i höst. Söker jobb som en gnu och hoppas på en uppenbarelse.

-----

Jag hittade en intressant blogg alldeles nyss. Ekologisk hårvårdsblogg. Tydligen ska man tvätta håret med balsam istället för schampoo, det var en nyhet. Kanske ska prova det då, ifall det hjälper både håret och miljön känns det ju ganska värt.

Jag tycker också om fenomenet spontanövernattning. Speciellt på en vardag, det utlöser en sån kolossal frihetskänsla. Bara "Hej mamma, jag sover inte hemma ikväll, bara så att du vet!" är ju fin i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0