I would do anything to end your suffering

Trots den alkoholiska eftersmaken blev jag plötsligt sugen på öl. En sån där stark våg som man inte riktigt förstår vad den kom ifrån. Det kan väl knappast vara bra... Inte när man somnade med datorn i knät, nallebjörnen i famnen, hungrig och med hopplösa, dumsnurriga tankar i huvudet. Sådär som man gör ibland. (Ja, jag har gosedjur i sängen.) Men det är okej, jag har ingen öl hemma att sno.

Dagens låt, från underbraiga Maroon 5. Skulle nog kunna gifta mig med Adam Levine. Fast bara om jag får ha en affär med Benedict Cumberbatch.


Kommentarer
Postat av: Camilla

alltså Benedict Cumberbaaaatch, finns det någon annan man för mig? tror ej det (förutom min pojkvän och sådär)

2012-03-01 @ 12:20:31
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/
Postat av: joanna

i jämförelse med Benedict Cumberbatch...nej en sådan jämförelse går inte. ingen bredvid honom kan vara man.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0