Hjälp, en naken gubbe i fönstret!

...rakt över gatan.

Hur som helst. Jag inser att 2012 började lite bittert för mig. Det blir lätt så klockan fyra på morgonen med lite för lite alkoholintag och lite för lite taggande. Efter en halvbakisdag som bestod av sju timmars inventering på Willy's var man ännu mer utmattad. Men det botades lite efter ett par timmars romantik.

För tillfället är det största glädjeämnet för mig att jag inom några timmar kommer befinna mig på kanske världens underbaraste plats. Trots min nästan outhärdligt ömmande hals och totalt utmattade sinnesställning vill jag inget hellre än att träffa otroligt saknade människor och bli serverad utsökt mat fyra gånger om dagen, lekpass, bal, andlighet och gemenskap.

Och äntligen ska jag lämna stan några dygn. Det jag pratade om redan innan jul. Visserligen känns det som om jag faktiskt bytt miljö även fast jag inte har det rent materiellt, jag har bara bytt umgänget. Men nu gör jag det på riktigt och med lättnad.

Kommentarer
Postat av: Camilla

det är nog den bästa scenen i den filmen (av många bra!) den är så hiiimla fin. och smärtsam!

2012-01-02 @ 16:37:29
URL: http://voiceinmythroat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0