Jag minns ännu dina ord

Dagens självinsikt: Jag är väl förfärligt dålig på att använda instrumenten som jag samlat på mig och som hänger duktigt på väggen i mitt rum. Jag förstår inte varför jag inte spelar som mest nu när jag verkligen behöver det, när jag har förmånen med individuella kostnadsfria lektioner varje vecka. Jag är väl helt enkelt lite smått dum i huvudet.
Dagens jävlighet: Tidsoptimism plus glashal skolväg.
Dagens händelse: På grund av någon idiots papperskorghumor fick vi stackars Carlforsskaelever stå frysande utomhus i många minuter innan brandmännen tillät oss att gå in igen.
Dagens glädje: Första gymnastikträningen med nya barnen. De var hyperaktiva, söta och duktiga. Jag trivdes och längtar nu nostalgiskt tillbaka till min tid som gymnast.
Dagens bena: Jättesned i högstadiestyle.
Dagens musik: Anna Ternheim – The Night Visitor
Nattens sovposition: Kudden mot dörren som plåster på förändringsbehovet.
Veckans längtan: Heddabesök från huvudstaden på lördag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0