You found me when noone else was looking

Snart ska jag iväg på första ledarmötet på VGF. Jag ska vara hjälpledare i två gymnastikgrupper i vår. Jag ska leda små barn! 4-6 och 6-8-åringar! Tänk va? Jag är sjukt förväntansfull. Det kommer bli så spännande.
Dessutom har jag fått tilldelat mig tre jobbpass ute i Irsta på ungdomskvällarna under våren, vilket både kommer ge extra pengar och vara jättemysigt hoppas jag.
Det känns bra! Det blir inte jättemycket i lön alls, men det gör inget. Jag får iallafall lite pengar och dessutom ha roligt, komma ut i jobblivet lite. Även om det bara är lite. Någonting att sätta på cv:t.


Jag är hungrig. Tänker på mat, tänker på mat, tänker på kylskåpet, tänker på att kylskåpet finns två meter högerut, tänker på mat, jag är jättehungrig, tänker på att jag måste gå till mötet snart, tänker på att jag måste äta innan jag går, tänker på mat, tänker på att kylskåpet finns två meter högerut, frysen tre meter högerut och skafferiet fyra meter högerut, tänker på mat, tänker på att laga mat, tänker på att lyfta mig från stolen. Jag är jättehungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0