Life as we know it this moment

Såna här stora livshändelser liksom medför att skrivandet stannar. Det var så stort att inga ord kan beskriva det. Man lämnas stum, orklös och utan muskler i fingrarna för den ansträngningen. Och vips har elva fler dokumentationsvärda dagar passerat och den onda cirkeln bara trycker på. Obra!

Det slog mig plötsligt att sommaren är i full gång! För mig kommer livet te sig ganska likartat i höst när ingen skola eller adressändring väntar, men det gäller inte för alla. Vänner lämnar, söker kunskap och erfarenhet på annat håll, följer sina drömmar i andra städer och med andra människor. Kära kära vänner skiljs åt. 
Sommaren har knappt börjat och snart är den slut. Slutet börjar redan om mindre än två månader. Enorm och solslukande insikt. Jag tror jag ska gråta lite ikväll.

Några fina från studentdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0