Igelkottstaggning och nostalgiska bravader


Det planeras utklädnadsshow och det planeras estetfester och det planeras studentkryssning och det planeras studentfiranden och champagnefrukostar och flakutseenden. Under tiden äter jag melon, lagar cykelringklockor, har solglasögon och låtsas att det är sommar. Fast egentligen är jag bara glad att det inte är sommar, dels för att våren är så frodigt, blommigt, uppljusnande och avklädningsprocessigt underbar, men mest för att jag ännu har några månader kvar att avnjuta tillsammans med mina vackra små studentkompisar!
För att sen kommer jag förmodligen drabbas av ångestattacker inför en obestämd framtid och ingå en djup nostalgidepression.

Ikväll ska jag umgås med Ellenkaramellen och supporta lite musikervänner och cancerfonder.
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0