You jump I jump, Jack

Idag var det en fin dag. Även ifall jag igår blev lite ledsen när jag insåg att vi inte skulle vara i skolan och repa idag.. undrar om man är knäpp om man tänker så? Det spelar förresten ingen roll för jag är redan knasig som det är. Anyhow, det fina vädret gjorde mig totalinspirerad till att göra massa saker. Promenaden hem imorse var både svettig och orsak till sjukdomsrädsla, men det var iallafall en promenad. Jag älskar våren!

Nu blev jag outhärdligt sugen på att se lite gilmore girls (fast jag vet att jag borde skriva klart rollanalyser... jag är så trött på dem) så det tror jag att jag ska göra. Varva ner lite inför veckan. Den jag tror galnaste, intensivaste och roligaste repveckan som slutar med premiär på lördag. PREMIÄR!

https://www.facebook.com/events/201480149950611/

Jag är nästan dödsförklarad, så peppad är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0