Det finns liksom inte så mycket att skriva

Förutom att jag har en helvetesvecka framför mig. Jag är fullplanerad ända till söndag. Massa skoluppgifter om jazzhistoria och engelska utvecklingar och basläxor och konfirmationer och klädshowansvar och funktionärsuppgifter och olediga timmar helt enkelt. Och jobbpass på nya jobbet! Det kommer ju bli spännande, även om mina svarta heltäckande skor inte är mina och kommer ge mig blåsor typ. Första riktiga anställningen ger mig en wowkänsla, det är nu man blir lite vuxen liksom!

Tur att jag har min oslagbara in-case-of-stress-lista som bor på garderoben. Hoppas bara att jag har tid att följa den.
Vi ses på andra sidan dimman



Justja, jag behöver dammsuga också. Innan mitt rum ser ut som en sprängd kudde.

(Dagens ord: Målbrottssaxofon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0