All those times

Av en slump klickade jag in på mina filmer jag sparat i denna fantastiska dumburk. Av alla underbara dagar på estet, vad mycket man inte minns! Jag hittade afterwork-uppträdanden jag inte ens visste hade existerat, än mindre som filminspelning på min mobil, scenframträdanden jag delvis glömt och delvis minns som igår, knasiga bravader både i blackboxar, trapphus, vinter, café carl och andra ställen som gör mig alldeles varm i magen av att se.

Varsågod, mina damer, herrar och giraffer. Några knäppa smakprov från de galna estetdagarna som snart är oss förbi.


Det vore lögn att säga att jag inte överväldigas av nostalgi. Och det är inte ens slut än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0