Fuck, min dagbok är slutklottrad

Min Bucket List har utökats ytterligare: Innan jag dör måste jag ha flugit helikopter.

Det bara är så, no question liksom.

Imorgon har vi vårkonsert. VÅR konsert, den allra sista. Jag kan inte bestämma mig för om jag ens vill tänka på det. Mest för att nostalgin blir tyngre för varje dag, det är ju så himla sorgligt att jag blir tårögd.
Men det är något med heldagsrep som tilltalar mig, något med att tillbringa en hel dag med alla tre musikårskurser. Sammanhållningen och gemenskapen. Att tillsammans prestera och att få chans att se alla. Även ifall det här blir kanske den sista ordentliga chansen för oss att umgås med våra efterträdare.
Nej jag ska nog fokusera på klänningsvalet nu innan jag blir alltför sentimental. Blommigt. Blommigt och sockersött.

Justja, jag måste någon gång under mitt liv besöka Allsång på Skansen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0