Today is a good day

Idag sätts betygen. Sista gymnasieprovet skrevs förra onsdagen och sista gymnasieinlämningen skrevs och skickades in på gymnasiemejlen nyss. Sista gymnasiepluggmorgonen togs idag då jag gick upp sju trots att jag inte börjar förrän tolv. Och solen skiner så frukostinbjudande att tangenthamrandet gick plättlätt på två timmar bara.
Kanske var det studentvisionen eller sommarkänslans förtjänst, men plötsligt fick jag tre timmar att spendera såhär på morgonkvisten. Jag är fri att läsa så många ickegymnasiefaktabaserade böcker, se så många ickegymnasieresearchsyftande filmer och lyssna på så många ickegymnasieplankningsinspirerande låtar jag vill, bara för att dom är fina.

Solblunda endast för uvstrålningens skull.

Studenten är inom synhåll!
2012-05-25 @ 09:47:34 Känsloflöde Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0