Bara det att katten valde ut mig som kelkamrat

Nej. Om jag kunde så skulle jag skriva något fint, men inte ens det går. Orden formas inte, upplöses innan de ens fått fäste. Kanske överträffar min plats i livet just nu till och med ballonger.

Idag fick jag spontansjunga på ett dubbeldop. Det var också fint. Sen begravde jag mig i Andy Warhols filosofi och somnade på balkongen. Det är nu nitton dagar till studenten. NITTON. Jag ryser av tanken! Vilken känsla som följer med den tanken förändras dock från sekundhundradel till sekundhundradel. Det är så underbart, så lekande spännande som att leda en tävling. Samtidigt så skrämmande som en skräckfilm och så ledsamt att hela hjärtat drar ihop sig. Nostalgiframkallande redan innan det tagit slut.
Det enda jag är säker på är att jag ryser av tanken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0