Man vet att det är eurovision när Litauen blingar sin ögonbindel

Kämpar med sista filosofiuppgiften till tvbilderna och tonerna av eurovision. Barndomskärleken väcks lite till liv inom mig när jag kollar ändå. Jag var ett sånt barn som spelade in eurovision och tittade på dem som film. 1999 till 2003 hade jag på video och vad de är nostalgisaknade ibland. I år har vi ju faktiskt ett fint bidrag, Loreen har verkligen kvalité i sin musikalitet. Äkta, jordnära och känslofyllt trots klubbgenren. Så i år är det inte bara av patriotiska skäl jag håller tummarna för vårt land.

Kommentarer
Postat av: martin

SV: Tack så jättemycket. Kan garantera att det är värt lite trötthet i utbyte mot att stanna uppe och se vad som dyker upp när mörkret faller!

2012-05-29 @ 23:07:17
URL: http://sommarjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0