Radioactive

Det finns inga ord när de välkända tonerna flödar

Alla muskler i min kropp stelnar till

Jag känner hur halsen drar ihop sig

Jag kan inte andas

Det går som en elektrisk puls genom mig

Och tårarna väller över

Hjärtat expanderar, rött och glödande,

Skickar ut våg efter våg av känslor

Förpackade känslor djupt inifrån

 

Hur kunde tre månader gripa mig så?

Röster blir levande och ögon gnistrande

Det spelade ingen roll om tonerna var rena eller inte

För vi sjöng med från vårt inre

Svettiga ansikten flashade förbi när jag snurrade

Dansade allt vad jag förmådde

Ögon mötte mina och höll sig kvar

Alltihop så kraftfullt

Minnena kommer aldrig någonsin försvinna

 

 

Imagine Dragons – Radioactive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0